28 Ekim 2009 Çarşamba

Tırtıl Kurabiye..

Ben bu kurabiyelerin kapama işlemini yaparken Allahtan eşim eve geldi; yoksa bu kurabiyelerin evde yapıldığına inandıramazdım:) ertesi gün gelecek misafirlerim için akşamdan yaptığım kurabiyeleri,eşim sabah işe giderken dizili olduğu kurabiyeliğimle alıp götürmek istedi,misafirlerime yaptığım için vermedim.. En kısa zamanda eşimin işyerine bu kurabiyelerden yapılacak;)




Malzemeler:
*200gr margarin
*2 yumurta
*1 su bardağı pudra şekeri
*2 yemek kaşığı sıvıyağ
*minicik tuz
*1 paket kabartma tozu
*Alırı kadar un
içine sürmek için;
arzuya göre,
sarelle ve ya marmelat
süslemek için;
*arzuya göre,
hindistan cevizi,toz fıstık,dekor şekeri...
Yapılışı:
Yoğurma kabımıza un ve kabarta tozu hariç tüm malzemeleri koyup yoğuralım. Azar azar un ekleyip yoğuralım. en son kabartma tozunu da ekleyip, yumuşak bir hamur elde edelim.
Tırtıl şekilli kalıbımıza koyup şeklini çıkaralım(uzunluğu kısalığı zevkinize kalmış)..
içine tercih ettiğimiz malzemeleri sürüp kapatalım.
ucuna da tercih ettiğimiz iç malzemeden sürüp, tercih ettiğimiz süs malzemesine batıralım...
AFİYETLEEEE....


23 yorum:

  1. hmmm elelrine saglik canim nefis olmuslar...esinin goturmek istemesine hak vermek lazim...harikalar..
    bendede var boyle bir tarif;)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. süslü püslü kurabiyelere bayılıyorum:)

    ellerine emeğine sağlık tatlım..

    YanıtlaSil
  3. mutfaktaki zaman teşekkürler,svgiler..

    papatyacğım bende bayılıyorum:) teşekkürler sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. kurabiyeler ye beni diyor eline sağlık

    YanıtlaSil
  5. Canım gerçekten hazırdan bir farkı yok ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  6. Canım süper görünüyor,benim de favori kurabiyemdir tırtıl :)
    Bu arada yeni resimlerin bi harika :))

    Selam ve dua ile...
    öptüm's

    YanıtlaSil
  7. Hanifeciğim çok sağol
    sevgiler..

    Aslıcığım teşekkür ederim
    sevgiler..

    Tubacığım benimde favorimdir:) kurabiye çok severim
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  8. Gerçektende hazır gibi duruyorlar. Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  9. senide yerim kurabiyelernide:))) annem yıllarca çok yapardı bu tırtıl kurabiyelerden ama senin gibi süslemiyoru...çok severim o yüzden bu kurabişi ben:)))ellerine sağlık tatlım...

    YanıtlaSil
  10. nilüfercim canım benim valla inmaması gayet dogal sen pastanedekilerden bile süper yapmışsın misafirlerine afiyet olsun bu aralar yogundum gelemedim ziyaretine kusura bakma tatlım
    sevgiler

    YanıtlaSil
  11. mahpericim,teşekkür ederim:)
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  12. birsenimmmm,şekercim annelerimizin her yaptığı çok güze,l benim annemde çok kurabiye yapardı, özelliklede yağmurlu günlerde,yağmur yağdığı zaman annemin yaptığı kurabiyeleri hatırlarım ben..
    kocaman öperim sevgiler..

    YanıtlaSil
  13. sevilciğim inanırmısın bende sana kaç defa geldim gittim, hele o patatesli açma böreğine kaç kere yarum yazmaya geldim, tam yorum yazmaya başlıyacağım bir aksilik bir işim çıkıyor pc beklemeye bırakıyorum unutup gidiyorum sonrada, neyseki şimdi yazışabildik:))
    teşekkürler sevgiler..

    YanıtlaSil
  14. Canim ellerinize saglik nefis görünüyorlar kek kelime harikalar yaratmissiniz sevgiler hersey gönlünüzce olsun.

    YanıtlaSil
  15. Gülcancım teşekkür ediyorum, mutlu haftasonları sevgiler..

    YanıtlaSil
  16. Nilüfercim ne güzel süslemişsin,bayıldım.. tabii eşin almak ister :) ben yakın olsam tırtıklardım orası kesin :))

    eşinle fotoğrafınızda çok hoş,maşallah diyorum.. allah ayırmasın...

    güzel bir hafta sonu diliyorum.. yağmur var ama olsun :))

    YanıtlaSil
  17. Pelinciğim,buyur gel birlikte tırtıklıyalım:)

    fotoğrafımız için yaptığın yorumunuzda beni çok mutlu etti:)güzel dilekleriniz de

    bende mutlu pazarlar dilerim..
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  18. harika olmuş canım..ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  19. slm canım kurabiyelerin nefis görünüyorlar bende aletini aldımda bir türlü yapmaya fırsatım olmadı bu kurabiyeyi yakında denemek istiyorum..ellerine sağlıkcanım.. sana sevgilerimi bırakıyorum

    YanıtlaSil
  20. nilüfer ben seni çok özledim sen nerelerdesin:((

    YanıtlaSil
  21. aynen hazir gibi duruyor ellerine saglik
    yorumun icinde tesekkür ederim sevgiler hayirli cumalar

    YanıtlaSil
  22. fundacığım çok sağol..

    eyarhagu;teşekkür ederim en kısa zamanda seninde kurabiye tarifini görmek dileğiyle sevgiler..

    ayşe ablacım teşekkür ederim hayırlı cumalar sevgiler..

    YanıtlaSil
  23. birsenin şekercim canımmmmm,bede seni çok özledim,inan bloguma vakit ayıramıyorum:(sana maşşallah nasıl vakit buluyorsun:)
    ben bu sıralar yüzmeye gidiyorum:)günlerde kısa olunca hemencik akşam oluyor:( başka işlerime yöneliyorum blogumu ihmal ediyorum,inşallah bomba gibi geliyorum çünkü günlerim başladı:))
    beni yanlız bırakmadığın için teşekkürler kocaman öperim sevgiler..

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZ BENİM İÇİN ÖNEMLİDİR. EN KISA SÜREDE CEVAPLAMAYA ÇALIŞACAĞIM... TEŞEKKÜRLER..!